Wednesday, February 12, 2014

Alopurinol 30 hari

Bulan lepas aku mengalami sakit gaut yg teruk jadi aku terus gi KPJ hospital sebab lepas pergi 2 panel klinik masih lagi tak baik. Sampai dihospital doctor zakaria  sarankan aku ambik darah full blood test..after 3 weeks aku datang balik result test darah dah dapat...dari report blood test semua ok..cuma ada 2 benda yg perlu diberi fokus satu uric asid tinggi dan kedua  kena maintain kolestrol takut naik balik.walaupun dah ok.
Asid urid yg tinggi doc cadang aku ambik ubat seperti dalam gambar. Selepas aku makan ubat nie 2 hari ..habis badan aku gatal2..kesan sampingan dari ubat tu..memang gatai..knp yeak


Serch dalam goggle memang ramai yg cakap gatal lepas mkn ubat kurangkan asid urik nie..


0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.