Saturday, April 21, 2018

Danga bay Johor 5 April 2018

Rase dah puluh tahun jugak aku tak sampai Johor nie 4 dan 5 April 2018 datang kesini untuk urusan kerja..
Bila sampai sini terkejut jugak bangunan-bangunan mencakar langit dah banyak kat sini... dulu nampak gak laut.
Read More »
Friday, January 19, 2018

Acupuntur di klinik

Semalam dah pergi klinik pakar pantai tentang penyakit pipi mak yg bergerak2 tu . Doktor kata tiada ubat melainkan cucuk botox setiap 4 bulan. Jadi cuba perubatan acupuntur pulak di klinik nie 19/1/2018,
Tengok apa result nyer
Aku pun check sama
Read More »
Monday, December 4, 2017

Amway body key + lecticin+protein+ fiber

Aku blendkan sekali untuk jadikan ramuan balance . Pakar amway kata kena buat macam nie...badan dah tak mantap 😩
Baru Makan 2 hari - 3 dec 2017 mula
Read More »