Friday, March 1, 2013

Saatnya semakin hampir...

Habis dah.. "2 minggu lagi masuk kelas balik " itulah laungan group aku sebaik sahaja habis kelas minggu ini.




- berbaki cuma tinggal 6 ~ 7 minggu kelas sahaja lagi sebelum menghadapi exam yang sebenar...debaran semakin kencang. Pelbagai cerita kesukaran sudah didengari semasa exam dijalankan minggu lepas bagi calon B1 khas.




Minggu yang baru lepas nie kitaorang belajar switching teori dan amali yang sebenar mengikut kehendak standard suruhanjaya tenaga . Gambar di atas dan di bawah sessi perbincangan sedang dijalankan.




Inilah team aku..team Perak tetap bersama




Setiap hari sebelah petang kitaorang diminta membuat praktikal amali. Team aku adalah team yang terakhir.Berpeluh gak dibuatnya disebabkan dah lama tak buat.




Semasa praktikal aku dan hariffin membuat switching..sorang lagi team tugas dia melaporkan setiap switching ke controller.




Baju FRS dan topi visor aku guna yang sendiri punya yang ada dibengkel tak lalu nak aku pakai sebab dah macam-macam orang guna.




Gambar yang sempat kitaorang ambil.




Gambar dalam bengkel switching secara menyeluruh.




Gambar aku sebelum mula pratikal amali.....

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.