Wednesday, February 27, 2013

Whatsapp untuk menyelesaikan kerja sekolah

Aku berkursus di ilsas Bangi selama seminggu mulai hari isnin hingga jumaat .Semalam semasa lepak di bangi tiba-tiba whatsapp berbunyi tengok whatsapp dari anak.


Whatsapp nyer bertanya soalan matematik seperti dibawah nie.



Mula-mula tengok soalan pening kejap,sebab dah lama tak buat. Cuba flasback balik. Cuma aku hairan budak baru darjah 4 dah buat soalan nie...



Jawapan aku tulis gunakkan S memo dari whatsapp tranfer ke S Memo




Kalau ada whatsapp sahaja tiada S memo susah jugak untuk edit dalam pic.
Memang mudah menggunakan Samsung S3 dan Whatsapp .



Siap semuanya aku whatsapp balik ke anakku..Jadi homework siap ..balik dari ilsas nanti aku kena explain balik jalan kerja matematik tu.

Jadi kemudahan IT dan whatsapp memang memudahkan kita untuk menghubung talian.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.