Tuesday, November 6, 2012

steamboat antarabangsa bangi dan jumpa kawan > 20 tahun

2 minggu aku di bangi kursus B1 jadi dikesempatan aku disini ..jadi bolehlah aku bertemu dengan kekawan yang berdekatan disini.



jadi malam semalam aku jumpalah dengan kekawan sekolah menengah dulu dan jugak sebilik dengan ku bilik 4 iaitu bani. awie gangs satu sekolah gak tapi dia bilik 3.
bani dah 20 tahun aku tak jumpa....awie last year ada jumpa.
tapi aku gembira dapat bersama kekawan yang dah lama kita tak jumpakan.,
so many cerita dapat diceritakan.


sambil borak kitaorang bakar kambing dan steamboat tomyam



rasanya kekawan kalau nak buat reunion dekat tempat mcm nie ok jugak..kos satu kepala baru rm25/- sahaja.

jadi if ada kekawan aku yang baca blog nie...jom la kita reunion or jumpa-jumpa .

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.