Monday, November 5, 2012

jem lagi dilebuhraya...adusss

aku dah naik fed up bila naik highway selalu je jem.....
minggu lepas aku dah kena jem teruk gerak jam 8mlm dari rumah dan sampai sungai buluh jam 2.00 pagi...gila and tension dibuat nyer

semalam aku gerak awal sikit jam 6.00 petang jem lagi di r & r simpang pulai.


aku jem dari simpang pulai hingga ke Gopen lebih kurang 1 jam lamanya.



tengok-tengok lori terbalik disebelah kanan menghala ke utara.
yang jem teruk sebelah kiri aduhhh...sabor ajerla...bagi korang yang nak naik lebuhraya ketika nie kena betul cukup-cukup sihat ..kalau tidak tak tahulah..
jem memerlukan kesabaran yang kuat ..amin aku dapat mengatasinyer.

nak rehat korang gi KL naik bus @ Keretapi ajer ini yang TERBAIK.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.