Sunday, September 16, 2012

6 Tahun honda kapcai nie tidak berjalan




Honda 70 cc arwah abah



Dua hari sebelum bulan ramadhan yang lalu aku telah hantar ke bengkel untuk membaikinya. Sayang dari terbiar begitu sahaja ..baik kita repair boleh jugak diguna pakai ke surau dan kedai- kedai yang berdekatan.



.Telah di siap dibaiki.l VROMMMMMMMMMMMMMMMM



Masa ontheway aku nak balik umahminyak motor habis..hampeh betul minyak tak da rupanya..tersadailah aku ditepi jalan. Nasib wife aku hantar minyak .tidak menolak la aku sampai pump minyak



Alhamdulilah dah sampai rumah...vroommm, vrommmm cuma masa bawak tadi rasa macam brek dia melekat tak lepas..kena hantar balik repair nie.
Anyway habisla dalam 800/-untuk menghidupkan motor WARISAN INI.


Jom kita ronda- ronda Eypoh

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.