Friday, February 24, 2012

Kilat @ petir

2 minggu lepas modem aku hancus dek kena di kilat...punca melalui wayar telekom. Bila telefon buat aduan telekom dia kata no gerenti bagi modem jenis yang lain kecuali modem telekom, yang hairan telekom langsung tak buat sesuatu pun dari dulu lagi isu nie...dulu- dulu rasanya aku dah kena jugak tapi zaman dulu la dalam tahun 1995 dimana zaman tmnet ( aku ada lagi akuan tmnet nie) . Dulu mana ada blogspot nak meluahkan dekat orang tentang masalah kita nie.


L arester yang aku beli semalam


Padangan depan ..korang tengok port masuk wayar dan port keluar Wayar


Wayar hitam adalan wayar masuk dari telekom msia dan putih tu wayar ke modem..jika ada kilat benda yang aku beli nie akan rosak ..lampu merah tak akan menyala


Siap dipasang ,.....insyallah moga semuanye selamat.. Kekawan Yang tak pasang lagi L arestor tu .pasangla semoga pc dan modem korang selamat

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.