Thursday, August 14, 2014

Bekerja dengan motor baru

Mulai hari ini aku akan bekerja dengan menaiki motor . Sebelum pergi ambik gambar dulu tapi bukan selfie k .
 
Cuma naik motor apa yang aku risaukan ialah jika hujan , habis lenjun dan kesejukan  pulak tu aku nanti . 

Motor ini memudahkan aku untuk berkerja dan  disamping memudahkan aku untuk ke surau. Ke surau tu ikutkan bukan jauh pun jalan pun sampai memamng dekat sangat , tapi memandangkan kena redah hutan lalang di pagi hari atau malam jadi aku malas nak ambik risiko.
## update petang ~ hujan lebat di TNB Lahat memangla nak bagi aku mandi hari nie.
hencem tak muka yg dah  bersiap sedia nak gerak dah nie...zooommm

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.