Monday, November 11, 2013

Melawat kawan masuk Wad di Hospital KPJ Ipoh

Pagi ahad aku bukak FB terbaca di wall yang member aku masuk KPJ hospital loo tak gi melawat ke aku nie...bukan jauh pun dari rumah aku dalam 20minit sampai la ke KPJ tu. Jadi disebelah petang ahad, aku terus gi KPJ untuk melawat kawan aku nie..yang rasanyer hampir 5 tahun tak jumpa...bukan orang lain pun sekampung dengan aku pun. Sampai diKPJ kamil mcm perangai lama dia la suka berjenaka dan ramai kekawan di PUO dulu yang kenal dia nie. Terutama budak kelas elektrik dan elektronik sebab ramah dia dan jenaka dia.Dalam FB tak menceritakan sakit apa-apa pun jadi bila ditanya dia kata sakit bengkak kaki dan perut. Memamg betul bila dilihat kaki kirinya memang nampak kesan bengkaknya. Hope dalam 2-hari nie dia boleh keluar hospital kesian tengoknya. Di doakan semoga cepat sembuh dan boleh jalan seperti biasa.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.