Thursday, October 24, 2013

WAD KECEMASAN

Pada 23/10/2013 semasa aku tengah lepak-lepak ngan member aku alim dikedai mamak slibin tiba-tiba kakak ipar aku tepon mengatakan biras aku helmie masud ward sebab darah tinggi dah overlimit menyebabkan dia sesak nafas dan hampir pengsan. Jadi helmie akan dihantar ke wad kecemasan ipoh untuk discan kepala. Jadi aku standby la dekat ipoh. Dalam 12.45 pagi ambulan sampai di hospital besar ipoh. Dalam 1 jam semua scan dan ujian telah dijalankan helmie didapati ok tiada pendarahan apa-apa dikepala . Cuma ada kena minor strock . Jadi doctor kata ia akan dihantar pulang semula ke Hospital gerik untuk rawatan susulan. ALhamdulilah semalam kitaorang telefon nampak dia dah ok. Jadi aku ada belikan dia madu kelulut untuk dimakan untuk mengurangkan penyakitnya.Semoga kekawan yang baca kisah nie..jagalah pemakanan kita selalu dan KAWAL STRESS jika ada

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.