Wednesday, July 17, 2013

Hati ayam untuk tambah darah

Banyak search yang aku cari dalam goggle bagaimana mengatasi tekanan darah rendah @ tambah darah atau nama lain ( Anemia) Antara yang aku jumpa dalam result goggle ialah;
1) mkn kerang
2) mkn hati ayam
3) mkn kuning telor ayam kampung setiap awal pagi.
Result google yang nampak cepatkan tambah darah  diantara 3 adalah mkn hati ayam.( tapi tak elok mkn selalu)
Jadi boleh dikatakan selang 2 hari aku akan goreng hati ayam untuk wife aku dan telor setengah masak kuning telor 2 biji  dimakan setiap awak pagi dan juga makan pisang berangan.
Moga cepat tambah darah tidak selalu nya mengadu pening, kebas tangan  dan tak larat.

**tapi aku fobia bila nak goreng hati ayam bila goreng pasti meletup.


0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.