Tuesday, June 4, 2013

Jatuh sakit pada hari lahir

Rabu lepas aku dapat call emengency dari wife aku yang menyatakan yang dia sesak nafas. Masa tu baru nak ontheway balik .
Sampai dirumah dah terbaring  wife aku diruang tamu depan rumah.
Nampak letih  dan tak larat langsung nengoknyer nasib ada jiran yang membantu tolong mengurut dia.
Hari khamis tengok masih tak larat jadi aku terus bawak ke KPJ wad kecemasan dan confirm memang kena tahan wad punya.
Alhamdulilah keesokan hari jumaat doktor bagi keluar hospital.Nasib baik ketika ini mak mertua aku ada dirumah dan dia banyak membantu aku dirumah dan diwad menunggu.
Ikutkan 29/5/2013 adalah hari jadi wife aku cadang nak sambut la pada hari tu. Tapi dah sakit kenalah sambut hari lain.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.