Sunday, February 3, 2013

Menyambut birthday yang ke - 38 Tahun di Fraser Hill


Last year menyambut birthday dekat rumah mak ajer. Tahun nie menyambut birthday di Fraser Hill 25 Disember 2012 dekat rumah peranginan petronas.
Ramai yang joint potong kek tahun ini mak mertua, Keluarga ya , keluarga sahir , mak dan abah.

Lambat masuk dalam blog sebab gambar yang diambil semua ada dalam kamera itu yang menyukarkan sikit nak tranfer nie. Jadi gambar nie aku jumpa dalam hp kamera wife jadi boleh la aku upload dalam blog nie . supaya sweet memories terpahat dalam blog aku nie.




lilin dinyalakan ..



banyak gak lilin nak dinyalakan nie.....he he



semua lilin telah dinyalakan .......jom irfan


kita tiup......zashhhhhhhhhhh

akhirnya semua terpadam .. depan aku sebenarnya ramai lagi kanak2
jadi kalau sempat lagi aku upload untuk tatapan uol.]

1 comment:

  1. Selamat hari lahir, semoga hidup sentiasa diberkati Allah.

    ReplyDelete

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.