Tuesday, February 12, 2013

Klinik Rusnah Ulu Kinta lamanya..

Hari ini aku terpaksa bawa ke klinik yang agak jauh sikit dari biasa. Selalu pergi ke klinik di silibin sahaja. Sebab hari nie cuti public semua klinik panel tutup .Jadi aku kemari pun disebabkan kekawan seoffice kata klinik nie ok kalau bawa family.



Inilah klinik yang kitaorang pergi bersebelahan dengan Pejabat TNB Ulu Kinta. Klinik rusnah ialah klinik keluarga.



Mendaftar dikaunter pendaftaran jam 10.00 pagi.Semasa pendaftaran tengok ramai jugak ibu- ibu yang mengandung yang datang di klinik ini.



Bawa nurul husnina demam dan nurul ain batuk. Disini klinik ini menggunakan kaedah nombor . Masa aku daftar no aku ialah no 12 dan no yang sekarang terpapar discren adalah no 5 tak jauh manakan.



Sehingga jam 11.00 pagi no kitaorang tak dipanggil -panggil dah kematu punggong duduk kat kerusi nie itu kitaorang tak kisah. Yang menjadi kisah adalah si kecik nie ( irfan) bukannya nak diam. Tengoklah siap duduk kat depan tu lagi.
Dalam 11.30 baru nombor kitaorang dipanggil ah leganya.
Kesimpulan kelewatan klinik ini disebabkan dicampur sekali dengan ibu-ibu mengandung buat scan baby dan sebagainya....itu yang lambat.

Aku tak kisah dimana dan lama mana sekalipun janji klinik itu terbaik untuk family ku.


0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.