Monday, December 10, 2012

Pintu kereta V6 tak rapat

Hairan kenapa bateri kereta aku" dah out" . patutla kereta tak boleh start langsung nie..horn pun tak boleh. Tengok ada indicator dekat panel dashboard pintu tak tutup rapat dekat belakang sebelah kanan. Sedangkan pintu tu dah rapat. Rupanya clip yang hitam nie rosak..jadi aku baikinya semula baru ok.. baru tiada keluar gambar pintu terbukak di panel dashboard.. aku kena hantar bateri aku dicas semula sebab "dah Out" . Dalam 4 jam cas dikedai aku ambil balik dan siap boleh digunakan. Kena Rm4/-
cuma yang leceh nak mengangkat bateri nie..berat Betul beb...
Hairan v6 nie sering sangat problem tang part bateri...aduhh

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.