Monday, November 26, 2012

Chargeman B1 diIlsas

Minggu nie 26 november hingga 30 seminggu november class aku bersambung lagi. Kali ini tajuk cable underground
Rasa dah 3 x aku pergi kursus nie..tak pandai lagi tak tahu la..hi hi
Kali ini kitaorang belajar buat kupasan kabel dan jugak diminta buat kupasan kabel itu sendiri. Memang best tak sabar nak buat selalu kita tengok orang aje yang buat...tapi malang semasa aku buat kupasan tangan aku terluka..menitik- nitik darah aku keluar maklumla darah kuar time tengahari.
Jadi korang yang nak buat tu berhati- hati la.
Gambar- gambar team aku sedang potong kabel, luruskan kabel dan kupas kabel.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.