Wednesday, August 29, 2012

Treatment Ozone untuk kesihatan.

Sabtu lepas aku buat treatment ozone . Mesti korang tertanya- tanya apa itu treatment ozone. Treatment ozone konsepnya lebih kurang macam orang cuci buah pinggang jugak. Tapi treament ozone membantu membuang lemak,kolestrol,urik asid, toksid dan sebagainya.


Gambar aku sedang menjalani treatment ozone . Tangan kanan keluar darah masuk ketabung belakang dan tangan kiri masuk balik semula darah yang telah diproses.
Didalam hati aku memanglah gabra nak buat benda nie.Tapi demi kesihatan aku gagah jugak la beraninyer...korang baik buat..jika kita ada duit banyak pun ..badan sakit buat apakan.

Bagi sesiapa yang nak buat first sekali ambik darah dulu..check dulu ..apa yang problem... Baru kita dapat tengok result sebelum dan selepas.




Anak dan wife aku turut menemani semasa buat ozone.



Selepas buat ..kesan lebam ditangan kiri aku...teruk gak..maybe salah cucuk ke



Hemoglobin aku rendah sikit ..jadi doc suruh aku makan iberet folic tiap- tiap hari.
Macam orang pregnant la pulak.




Ujian darah perlu dibuat sebelum buat OZONE.

Ozone nie byk pakage ....boleh buat ikut kemampuan
Paling rendah pakage nie RM1400/-

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.