Sunday, August 12, 2012

Perubatan moden " OZONE "

" MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT "

Apa itu ozone ? Ozone ialah kaedah teknologi moden yang boleh mengasingkan kolestrol, asid urik, gula tinggi dan sebagainyer.Ramai member sudah mencubanya alhamdulilah semua bagi respon yang baik.



Serba sedikit penerangan dalam risalah yang disediakan



Lagi risalah mengenai ozone



Semalam aku dah di ambil darah untuk menganalisa darah aku..sakit gak lama dah tak kena cucuk. Dalam 3~ 4 hari result aku keluar .jadi selepas tu barulah buat "TREAMENT OZONE". Maybe hari rabu @ khamis aku akan menjalani treament nie
jadi kita tunggulah resultnyer ok...nanti aku update untuk korang.
Bagi sesiapa yang berminat boleh call en murad 05- 5454306 @ 019-377 2994,
019-5136166

Location:Jalan Balau,Ipoh,Malaysia

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.