Thursday, May 3, 2012

Kelemahan ipad 2 bila guna sim card maxis postpaid

Aku ada guna home maxis ..aku potong sim kad dan masuk dalam ipad aku. Mula- mula laju best ajer ...siap signal 3G setiap masa. Tapi bila ada somebody call no maxis nie..terus signal 3G hilang, yang ada signal dot aje sebelah logo maxis...kemana aku pergi semua dot bulat aje..itu aku tak kisah la...yang penting kita mahu laju..ini youtube pun tak leh bukak...member2 kata kalau jadi macam nie hang off ajer ipad@ hpone dan on balik ok la...aku buatlah ..tak boleh pun. Cara terbaik sebenarnya ialah korang off ipad tu...keluarkan sim card..dan on back..lepas tu masuk sim card ..insyallah ok..3 G ada balik.. Itu info bersama cerita aku nie.

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.