Tuesday, February 28, 2012

My new gadjet portable charger

Hand phone HTC aku nie memang terkenal cukup cepat habis bateri...my new alternatif.aku survey dalam www.lelong.com.my ..search portable charger Result ada satu portable charger brand vivis menarik minat aku ..boleh segala macam hpone, smart phone , galaxy tab dan ipad boleh di cas ..menarikkan jadi aku booking hari ahad dengan harga rm241.xx. Hari nie sampai..terus aku full use. Masa aku buat blog nie pun aku tengah cas guna portable external nie.


Baru sampai dalam kotak lagi


Indicator 73 itu bermakna bateri itu masih power untuk mengecas Ada stock 73% lagi.


Sedang mengecas Kesimpulan nyer bagus untuk yang kaki travel dan kaki tenet dan berfacebook

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.