Monday, December 12, 2011

Last day meraiikan pertukaran aku...

Hari nie merupakan hari meraiikan sempena pertukaran aku .pelbagai halangan untuk aku attend jamuan nie..bermula dari semalam lagi..yang mana kereta mail yang aku bawak rosak pulak...dipulau pinang..nasib ada bro yus boleh aku pinjam keretanya untuk balik manjung....sampai manjung jam 1.30 pagi...lepas tu kaki pulak sakit nyut nyut..kena sedas diklinik samudera. ( ikutkan tak sanggup nak kena cucuk) tapi takut melarat sampai esok pagi terpaksalah... Hari nie pulak sedar- sedar dah jam 7.50 aduhhh....banyak betul halangan..nasib baik ain gerakkan kitaorang bangun....kalau idak tak dapatlah aku joint.....nanti apa orang kata..orang yang diraiikan tak datang. Pengajaran if ada majlis penting esoknyer...jgnlah pergi jauh- jauh.. Anyway hari nie aku beri ucapan perpisahan pun bla bla ajer sebab kepala masih stimm tidur lagi.... Good luck manjung...kepada staff yang membaca nie. - Posted using BlogPress from my iPad

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.