Thursday, October 13, 2011

Sambil menunggu

aku kalau tak buat sesuatu pasti tidur punya nanti orang lain yang jaga aku pulak . ..disamping air cond yang sejuk nie mesti lena punya..betul tak...jadi aku dah plan bila kena stayback kat hospital nie..aku akan bawak ipad2 aku ..senang aku buat kerja yang tertunggak, updated blog,layan dan layan apa yang ada.


ipad2 aku dengan cover baru yang ada keypad ..habis duit aku hari nie dalam rm 2xx


alhamdulilah ain dah tidur lena ......yang leceh nurse rajin ambik temperature dia..itu yang terganggu tidur dia..bila nak tidur balik susah la.


jadi untuk lebih cergas kita minum dulu..........

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.