Monday, June 13, 2011

Alhamdulilah selamat lahir

Ahad pagi tepat jam 00.45 wife aku mengadu sakit perut ..mcm nak datang period..tapi sakitnyer amat sangat...disebelah pagi sabtu aku dah diingatkan oleh doctor usha  supaya x balik manjung sbb u wife dah bukak 2 cm katanyer...jadi we all stay back kat jelapang ajer..in case emengency senang la..

Sambung balik.... Lama gak dlm 4 jam aku menunggu dlm bilik bersalin nie..tapi tak ada perubahan ..maybe tanda2 hanya sedikit. DLm jam  6 pagi aku gerak balik dulu.. Jam 8.30 aku datang balik bilik bersalin tiada perubahan.. Jam 12.45 bukak dah 8 cm jadi doctor usha kata dah boleh bersalin nie.....hampir 45 minit bertarung utk bersalin...aku dah mule pening bau darah didalam bilik nie....Akhirnya bersalin gak tepat jam 13.38 berat 3.14 kg baby boy....Alhamdulilah selamat semuanya..amin

1 comment:

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.