Friday, September 23, 2011

Htc cha cha

Rupanya hp htc cha cha nie mmg nampak angun. Tapi awas bagi yang tidak melanggan pakage internet. Kenapa aku cakap macam tu.? Hp nie sebenar telah didesign untuk mudah kita melayari dengan internet Cth Just touch button F tu pasti terus conection ke facebook ( shortcout). Friend stream software updated sendiri ttng status kekawan kita..bila kita push aje " pasti updated" jadi paham-pahamlah bagi yang tidak melanggan pakage internet. Tanpa disedari Jadi aku dah pun kena julai rm45/- , aug rm 80/- , sept xxx Bil penggunaan internet. Sebentar tadi aku dah pun tutup semua setting yamg berkaitan internet. Terlampau banyak setting yang perlu dioffkan. Oleh itu aku rekemen pada korang janganla beli hp jenis nie. If ada langgan internet tno problem....





Hp wife aku

0 Komen:

Post a Comment

Admin tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan,Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.